Etapy rekrutacji

ETAPY REKRUTACJI

1  ZGŁOSZENIE PRZY POMOCY FORMULARZA  REJESTRACYJNEGO
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą Opiekunka/Opiekun osób starszych w Niemczech, Austrii, Polsce – zgłoś swoją kandydaturę za pomocą formularza rejestracyjnego.

2 TELEFON POTWIERDZAJĄCY GOTOWOŚĆ DO PRACY I KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Nasz konsultant w ciągu 48h skontaktuje się z Tobą i przedstawi opis stanowiska pracy, wstępnie sprawdzi Twoją znajomość języka niemieckiego, a także zapyta o kwalifikacje i doświadczenie w opiece nad osobami starszymi.

3 PODPISANIE UMOWY I PRZEDSTAWIENIE OFERTY PRACY 
 Kolejnym etapem będzie zaproszenie na spotkanie kwalifikacyjne, na którym zweryfikujemy Twoje umiejętności zawodowe (doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i poziom posługiwania się językiem niemieckim).
Następnie omówimy warunki współpracy i - w przypadku porozumienia - zawrzemy umowę.
Po podpisaniu umowy przedstawimy ofertę pracy, która spełni Twoje oczekiwania i będzie zgodna z Twoim doświadczeniem i znajomością języka.

DOKUMENTY I DANE WYMAGANE NA SPOTKANIU KWALIFIKACYJNYM:
● dowód osobisty,
● numer NIP,
● dane urzędu skarbowego,
● świadectwa pracy,
● numer konta bankowego,
● referencje i świadectwa/certyfikaty ukończenia kursów zawodowych.